• kamal sunal ın komik olmaması

    2.
    kamal sunal ne yeniliyor mu?
    1 -2 ... good mor nick
  • sözlük kızlarının uzun entry yazamaması

    22.
    abi şu adamı alın burdan cidden tek yapabildiği sözlüğümüzün güzide kadınları laf sokmak, biraz dışarı çıkıp hava alması lazım ama dışarda bu adamı gören imana geliyordur korkudan öyle bir tipsizlik var adamda. adam dediğime bakmayın lafın gelişi öyle diyorum neyse allah sabır versin hem evleneceği eşine hem onu doğuran anneye. neyse ben başka bir şey demiyorum.
    11 -1 ... good mor nick
  • vücut geliştiren erkek iticiliği

    12.
    yoktur. kıskanmayın.
    5 -5 ... good mor nick
  • yazarların şu an dinlediği şarkılar

    46146.
    sansar salvo / kafanı boşalt.
    1 ... good mor nick
  • yazarların belgeselde izlemeyi sevdiği hayvan

    43.
    yılanlar.

    bana çok benziyorlar sürekli sürünüyorlar.
    5 -6 ... good mor nick
  • seni seviyorum demenin değişik yolları

    201.
    mesela montunu onun montunun üstüne asmak şaka lan şaka valla anlamıyorum ben o yolları bana bilale anlatır gibi direkt anlatacaksınız yoksa anlamam.
    15 ... good mor nick
  • hasmet yerine piç erkek tercih eden kız

    2.
    hangisini de tercih etse pişman olacak kızdır.
    3 -3 ... good mor nick
  • sözlükte sadece seninle konuşuyorum diyen kız

    2.
    salak kızdır neden böyle bir şey söyleme gereği duymuş ki?

    yani karşı tarafa kendini beğendirmek sevdirmek zorunda mı?

    karşı taraf sadece onunla konuşuyorsun diye sana ayrı bir saygı mı gösterecek böyle boş triplere girmeyin kızlar.
    2 -1 ... good mor nick
  • yazsam mı yazmasam mı tereddütü

    2.
    yazma, yazarsan kendinden ödün vermiş olursun bu da sana saygısızlıktır yapma. elindeki telefonu yavaşça yere bırak.
    3 -1 ... good mor nick
  • renkli gözlü insanların kendini nimetten sayması

    14.
    cidden var böyle bir durum mavi yeşil veya daha açık tonlarda göz rengine sahip bireyler kendilerini kutsanmış sanıyorlar.

    gözünüz güzel diye siz de güzel olacak değilsiniz bi kendinize gelin.
    6 -2 ... good mor nick
  • sözlükte mert isiminde erkek yoktur

    6.
    maalesef ki var hemen üstteki entryde duruyor. başımın etini yiyor hergün.
    2 ... good mor nick
  • her şeyi feministliğe bağlamak

    1.
    sözlükte bazı yazarların yaptığıdır.

    maç ile ilgili şeyleri sevmiyoruz diye soz fomonostlor şoylosonoz boylosonoz diye ağlıyorlar. ulan maç sevmememin feministlikle ne alakası var.
    3 -2 ... good mor nick
  • maç gecesi sözlüğe girmek

    3.
    insana illallah ettirir.

    birisi iki l ile birisi 3 l biri 4 l ile golllll başlığı açar gidin başka yerde oynayın be.
    4 -4 ... good mor nick
  • hasmet ibriktaroglu bi sus allahını seviyorsan

    1.
    kardeş bak ağlama beni de ağlatacaksın yeter artık sus başka şeylerden bahset. bu kadar uzun yazılar yazma yoruluyorum..
    4 ... good mor nick
  • düşündüğümüz insanın bizi düşünmediği gerçeği

    3.
    aslında enerjinizi çok iyi yönlendirirseniz onun da sizi düşünmesini sağlayabilirsiniz.
    ... good mor nick
  • insanın başına gelebilecek en kötü şey soğumak

    3.
    bende hergün olan bir şey.

    en nefret ettiğim huyumdur insanları çabuk sevdiğim gibi çabuk soğuyorum da.
    berbat bir durum ya.
    ... good mor nick
  • ergen kardeşle aynı evde yaşamak

    4.
    resmen delirme sebebi ya rabbim sabır ver bana.
    4 -2 ... good mor nick
  • yamuk piremses

    5.
    bu ne lan ne biçim hesap takip etmişim ama hiç haberim yok ayrıca topu topu 4 5 entry girmiş ama takipçi sayısı 280lerde ilginç. neyse benim iftar vakti geldi görüşürüz.
    2 -1 ... good mor nick
  • şimdiki aklınız olsaydı 13 yaşınızda ne yapardınız

    25.
    annemin sözünden çıkmaz evimde otururdum böylece başıma saçma sapan olaylar gelmezdi.
    3 -1 ... good mor nick
  • şarkıların sonuna orospu çocuğu eklemek

    6.
    flört- bir tek sen gelmedin or*.
    1 ... good mor nick
  • yeni şeyler getiriyorum